Lägga ner bloggen?

Funderar just nu på att lägga ner bloggen. Jag har nu bloggat i ett helt år om sso men det känns inte roligt längre. Känns som att jag slösar bort min tid med att försöka driva en blogg. Och jag vill inte känna mig tvingad att blogga. Jag har haft det underbart med bloggningen men det känns som att det tar stopp här. Jag lägger hellre tid på mina vänner än en blogg som på sistonde bara gjort mig olycklig. Det är inget tvång att blogga så varför har jag en egentligen. Till en början så var det nog bara för att kunna skriva om vad jag gjort men när jag fick mer och mer läsare så kände jag mig mer eller mindre tvingad till att blogga.
 
Design och sånt tycker jag ät jätteroligt men när det kommer till bloggandet så känns det bara jobbigt ibland. Borde kanske göra om bloggen till en slags webbsida istället för en blogg kanske. Min instagram blir nog lite lättare att hålla kvar även fast den inte är så uppdaterad. Men där kan ni följa mig om nu skulle ha lust med det. Självklart så kommer jag fortfarande att lotta ut en fribiljett till dbc och efter det så får vi se.
 
Jag älskar er <3
 

Kommentarer
Postat av: Colette Goldtree

NEEJ, SNÄLLA flr inte de! Jag har hittat din blogg och gillar den verkligen! Sluta inte blohga om sso.

2014-04-17 @ 11:20:43
URL: http://samimes.blogg.se
Postat av: Colette Goldtree

Hur fixar man sådana designer som du?

Om jag skulle göra en sso bligg, skulle du kunna göra min design? Om jag meddelar dig bilder jag vill ha?

2014-04-17 @ 11:36:53
URL: http://samimes.blogg.se
Postat av: Colette Goldtree

Snälla sluta inte bligga

2014-04-29 @ 21:43:45
URL: http://jorvikstarstableonline.blogg.se
Postat av: Nadja

Nej! Sluta inte blogga!

2014-05-05 @ 09:05:51
Postat av: alexis dawnhaven

snälla sluta inte blogga jag har hittat din blogg den är super bra snälla sluta inte blogga :)

2014-05-19 @ 19:15:03
Postat av: Evelina Starstone

Hej! Såg din video på yt och den är jättebra! lägg inte ner bloggen snälla!!!

2014-06-01 @ 13:20:35
Postat av: Adriana Starlake (Adde c:)

Det är helt okej att du slutar blogga, men du behöver inte blogga exakt hela tiden? De finns såna som bloggar när dom har lust med det, tycker du borde göra samma sak, men its your choice! c:

2014-07-09 @ 01:35:48
Postat av: Adriana Starlake (Adde c:)

kan jag få en katt nu då :c

2014-07-09 @ 01:36:14
Postat av: Zoe

hej vi skulle vilja att ni kollade in vår blogg

2014-08-15 @ 13:23:34
URL: http://alinazoesssoblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0