Novell

Jag funderar på tillfället att skriva en  liten novell i ca 5 delar. Namnet på den är "Raise the dead" Namnet kan verkligen få det att verka som en serie med zombies. Men det finns faktist inga spår av några xombies alls i denna novell. Så detta kommer verkligen att bli intressant och jag hoppas att ni är intresserade av att läsa den. 
 
I nuläget så har jag inte bestämt om novellen bara ska läggas upp på bloggen eller om jag ska lägga upp den både på min insta och på bloggen. Vad tycker ni? 
 
Om det blir så att jag skriver en "novell"  så kommer jag med mer info om den senare.
Arkivbild (usch vad läskig den gubben är ;_;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Gud, vrf ser han ut så dääär? ,_,

Svar: Ja, han är skräckinjagande... xD
Kate Mistwood

2014-01-19 @ 04:49:15
Postat av: Sabbe

han ser ut som björn ranelid

Svar: hahaha, ja faktist xD
Kate Mistwood

2014-02-02 @ 18:28:21
URL: http://letsplaysso.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0