Hästön

Som alla vet så kommet hästön att komma nästa vecka då sso-teamet sa det det i den senaste uppdateringen. Jag är verkligen spänd inför hästön och jag tror verkligen att man kommer kunna resa dit själv nu. Om man kommer att kunna se andra där är dock tveksamt. Det kommer antagligen fungera som ett hemstall. Man har sina egna grejer och ser sina egna grejer. Men vem vet egentligen. På darkcore plattformen kunde man inte se varandra till en början men sen när det andra uppdraget kom och man kunde komma dit när man ville så blev det tillgängligt att se andra spelare där. Sso-teamet sa först att hästön bara var ett "testnamn" som de kallade projektet för när det berättade om det för oss första gången. Men nu verkar det faktist som att hästön kommer att bli det officiella namnet. Hur man kommer att kunna nå funktionen "hästön" är ju också en fråga som ställts. Jag tror att hästön är en av de låsta funktionerna vid anslagstavlan i ens hemstall. Vad den sista funktionen där innebär återstår ju att se. Hur hästön ser ut vet vi ju på ett ungefär. En ö mitt ute i ingenstans. Men vad kommer att finnas där egentligen? kommer vi verkligen inte kunna ha någon gräns på antalet hästar? Kommer dom verkligen få plats på den där lilla ön. Kommer det finnas ett stall på hästön? Kommer man kunna ha hagar?  En alldeles egen ö med ett eget stall och en massa hagar måste ju vara paradiset. Så jag hoppas verkligen att hästön fungerar som en inviduell ö man har för sig själv. Det skulle vara rena tortyren att dela hästön med alla spelare. Ett eget ställe som man själv äger. Men att ha det för sig själv kan ju bli tråkigt efter ett tag så jag hoppas på att man kan bjuda in folk som får tillgång till ens egen hästö. Elr att de som finns på ens vänlista bara får komma. Det skulle jag verkligen gilla. Jag ser verkligen fram emot nästa vecka och jag hoppas att hästön fyller mina förväntningar.
 
Har du en åsikt om detta så kommentera gärna! Det är helt gratis! <3
Här kommer dina hästar kunna vila upp sig ordentligt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0