Fikastund

Igår så kom det en ny funktion. Café funktionen. Jag tycker verkligen att detta är en trevlig funktion som jag uppskattar väldigt mycket. Att bara få sitta ner och ta en paus, köpa lite fika och umgås med sina vänner. Jag tycker också att det är väldigt roligt att det erbjuds olika saker att köpa beroende vilket café man är på. Det gör så att man kännetecknar caférna för vad de har att erbjuda. Det ger det också mycket variation. Sakerna som finns att köpa är också relativt billiga och det gör att man lätt sätter sig ner vid ett café och tar sig en fika.
 
Jag och Tiff drog senare iväg på en liten fikaturné där vi besökte alla fik på hela jorvik. det var väldigt roligt och vi träffade väldigt trevliga människor.
 
När en funktion är nysläppt så kan det lätt gå överstyr och jag tror att vi slösade över 1500 js var på bara fika.
 
I slutet på våran fikaturné så fick jag irl reda på att vi skulle åka iväg på middag hos trevligt folk. Alla mina kära vänner på sso blev helt förkorossade när de såg mig logga ut. Eller det är ju det jag hoppas på iallafall.. 

Kommentarer
Postat av: Lova was here

jaa i cried

Svar: haha ;)
Kate Mistwood

2014-01-03 @ 21:26:26
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Natalie Season

Mysigaste uppdateringen *-*

Svar: Yes *-*
Kate Mistwood

2014-01-06 @ 13:59:09
URL: http://natalieseason.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0