Araber och ponny

Jag älskar verkligen de nya araberna! De är verkligen superfina. c: När jag såg den gråa araben på bilden på sso hemsida så tänke jag att det verkligen var något för mig. Den kändes liksom självklar. Men när jag såg dom båda två i spelet så började jag att fastna för båda. Man kan säga att jag tyckte den gråa var lite "fulare" i spelet och att den prickiga "finare". På bilden trodde jag dessutom att den prickigas prickar var svarta och inte bruna. Jag har dock just nu en vit arab men den nya vita som kom hade en annan ton så kan kan nog tänka mig den eftersom att prickarna fanns på den också. Jag skulle ju också kunna göra som min kära vän westson och köpa båda två men jag känner att min plånbok inte håller för det. <3 Igår var jag också väldigt trött och Jen fick mig nästan att köpa den med prickar. Gör inte om det Jen! <3Tur att det inte blev så för jag behöver lite tid att tänka över detta köp. Men de lockar en verkligen! *-*
 
Har du en åsikt om detta? Kommentera gärna! <3
 
Supersöta hästar.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0