Nya vackra hästar har anlänt!

Hej allihopa!
Fler söta Arabiska fullblod, en vacker Selle Francais och en ny frisyr till de Arabiska fullbloden är nytt i denna veckas uppdatering.

Nya hästar:
- Två fina Arabiska fullblod i färgerna Sabiano och Brun och en vacker vit Selle Francais har kommit till vår kära ö. Du hittar dem i Valedale och i Silverglades hästsportcenter.

Vilka skönheter!
Vilka skönheter!

Häststylist:
- En ny frisyr till de Arabiska fullbloden finns nu hos Häststylisterna på Jorvik. Häststylisternas butik har också fått sig ett ordentligt lyft och du kan nu se din hästs nya frisering i fler kameravinklar. Rid dit och kolla vilken frisyr ditt Arabiska fullblod passar bäst i!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Kate's åsikt: Älskar verkligen de nya hästarna! Så underbart fina <3 Just nu så sitter jag och funderar på hur de ser ut i spelet och jag oroar mig för att den längst till vänster bara kommer att se ihopsmetad ut. Detaljerna är antagligen inte lika fina i spelet. Jag tycker också om att en ny arabfrisyr har kommit och det ser ut som att den kommer att vara lite vågig. Att man nu kan se sin häst i olika vinklar när man byter frisyr är också helt underbart och det är verkligen något folk har önskat väldigt länge. Med andra ord så tycker jag att denna uppdateringen var helt okej.
 
Vad tycker ni om uppdateringen?

Kommentarer
Postat av: ;)

https://www.youtube.com/embed/4NEePF81LuE

2014-02-19 @ 21:46:42
Postat av: Frida

https://www.youtube.com/embed/4NEePF81LuE

2014-02-19 @ 21:48:42



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0