Ny frisyr <3

För några dagar sedan så bytte jag till denna dyra frisyren för 300 star coins. Jag har länge velat ha den men jag var osäker på den eftersom att den är väldigt kort. Färgen är dock to die for så det blev att jag köpte det ändå. Men precis innan det så köpte jag jens svarta långa hår för 40 star coins bara för att jävlas <3 Fy vilken slösare jag är.. Men jag är väldigt nöjd med mitt köp och ångrar det inte även fast det var dyrt. Jag vill vara unik och då köper jag gärna en ny frisyr.
 
Om ni kollar till höger ut på ängen så kan ni se en viss Evelina Westson som är ute och promenerar <3

Kommentarer
Postat av: Lova was here

JAAA HURRAAA du har inte snigelhåret längre :DD

Svar: haha fu <3
Kate Mistwood

2014-02-05 @ 16:47:14
URL: http://lovastarstar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0