Nu jäklar!

Nu ikväll så tog jag mig själv i kragen och levlade upp min kära Elliot i level 11. Jag varken sköter eller levlar mina hästar längre vilket jag vill få ändring på nu. Men den kan ju vara all cola jag drack ikväll som fick mig att vilja levla. Men jag känner att jag måste få upp honom i level 15 någon gång. Funderar också på att skicka alla hästar förutom två för att kunna fokusera på just den hästen och dess träning. Så jag hoppas verkligen inte att jag köper mer hästar förens jag levlat upp de jag redan har. Men nu när jag tänker på det så mår jag bara illa vid tanken på hur mycket levling det kommer att bli. Men man måste ju spara star coins på något sätt. Am i right? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Idisson

Bra Kate! :D

2014-02-09 @ 11:26:28
URL: http://horseheart.bloggo.nu
Postat av: Annie Blue$tar

Duktiga Kate <3 :'D

Svar: :D
Kate Mistwood

2014-02-09 @ 22:26:33
URL: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: ♥Emilia Braveheart♥

Bra kate :D

Svar: hihi :D
Kate Mistwood

2014-02-17 @ 14:31:30



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0