Efterbliven hezt jao

Förra veckan när min kära pelle höll i ett event så fick jag syn på denna fula och efterblivna saken. Jag visste redan att det var justins gamla häst men jag hade aldrig lagt märke till att den varit så konstig. Skelande ögon och bara allmänt konstig. Ja, en sån här stackare får man jättemycket medlidande för tyvärr. Men man kan inte undgå att den är väldigt udda..
 
Vad tycker ni om denna häst?
 
Vill också berätta om att jag snart släpper en ny design till bloggen. Men vi får se hur länge den håller eftersom att jag redan börjat skissa på ännu en. xD
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

HAHAH jag tycker den är fett söt <3

Svar: lite kanske :s
Kate Mistwood

2014-02-19 @ 22:10:44
URL: http://jstardawn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0