Svar på frågestunden!

Nu tänkte jag svara på alla frågor från frågestunden. Mina svar är skrivna i fet stil. Den som skrev mest frågor var Linnea Moondaughter Kontakta mig så snart du kan så att vi kan fixa en liten länk c:
 
Lova Starstar:
 
Favoritfärg? Röd! :D
 
Favoritkod? (ahah) Dedu ;)
 
 
Diana winterwood:
Favorit championate? Fort pinta championatet

När vann du ditt första championate (om du har)? I mars tror jag

FAvorit djur? Hund!

Vad gör du helst med dina vänner? Umgås och pratar

När gjorde du din bästa redegering? För typ en månad sen.

Din älsklings häst (ras) på sso Oldenburg

Vilka klubbar har du varit med i? (tar de som betytt mest för mig) Night warriors legacy, Frost Rainbows, Silver hunters, Ocean warriors, Water roses, Diamond bubbles company.

Hur många hästar har du (i sso)? 5 stycken

Hur började du spela sso? Minns inte riktigt. Jag hittade det bara en dag. men sen tog jag en paus och kom tillbaka på detta konto.

Varför valde du just blogg att blogga på? Mina vänner använde den så det kändes som en självklarhet

Vilka levlar är dina hästar på? 15, 15, 10, 9, 1.

Vad gör du helst på sso? Springer runt och gör absolut ingenting

Hur många medaljer har du (om du har)? 60 kanske c:

HUr börja du blogga? Min vän Hazel Winterstar skapade en blogg och jag kände att jag också ville testa

När ville du börja redegera?(stav) Har redigerat i photoshop flera år innan sso så jag kände, Varför inte redigera sso också.

vilken är din (dina) favorit outflitar? Min rödsvarta, min grönsvarta, och min blåvita.

Varför heter du som du heter på sso? Testade mig fram på olika namn och det slutade med Kate Mistwood

Om du skulle välja en onsdags uppdatering vad skulle du välja då? Att kunna köpa röda slingor till mitt hår
 
 
Linnea Moondaughter:
Hur många hästar har du?  5 stycken
Varför har du dem hästarna? Eftersom att jag tyckte att de var speciella
När började du spela sso? 2011 (på mitt första konto) men på kate mistwood har jag spelat sen Januari 2013
Din fösta vän? Minns inte, lärde känna flera samtidigt
Hur lärde du dej redigera? Har testat mig fram och lärt mig med tiden och hjälp fårn andra
Vilket program andvänder du? Photoshop CC
Vrf började fu blogga? Eftersom att min vän hade en blogg så jag då ville jag också testa att blogga
Varför heter du kate? Har alltid gillat det namnet så det var en självklarhet
Något du ångrar i sso? Förstår inte frågan riktigt
Hur ser din drömhäst ut på sso? Precis som min starthäst förutom att jag vill ha fläckarna lite mer osymetriska.
Drömuppdatering? Köpa slingor till våra hår
Om du skulle skapa en klubb vad skulle den heta då? Precis som min gamla. Silver hunters
Vilken klubb e fu med i? Diamond bubbles company
Om du fick gå med i vilken klubb du ville vilken? Vet inte xD
Ditt bästa minne? När jag köpte starrider för första gången
Favvo championat? Fort pinta championat
Hur många sc har du? 2300
Hur många js har du? 1000
Hat champ? Moorland championat
Favvo tävling Hoppbana 3
Hat tävling? Lilla hoppbanan
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Lova was here

MATHERFAKKER DIN DUMA BIETCHH!!!!!!!!! lilla hoppbanan är bäst!! ;____________________________; och kod!!! u need 2 answer. (storpunkt)

Svar: You wish <3
Kate Mistwood

2013-11-16 @ 11:29:53
URL: http://lovastarstar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0