Angående min bloggning..

Förlåt för att jag inte har lyckats slänga in några inlägg de senaste dagarna. Det är bara så att denna termin läser jag väldigt intensivt. det har därmed påverkat min bloggning. Nästa termin blir det dock bättre. Då har jag inte de här tunga ämnerna som fysik kemi osv. Min statistik på bloggen har också sjunkit totalt och det gör mig också lite nedstämd. Men vad kan jag begära, jag har ju inte bloggat. Men jag lovar verlkligen att bättra mig för jag älskar att blogga! Det har bara inte funnits tid. Hoppas att ni förstår <3
All min kärlek till de som stannat <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Claudia Winternight

Jag hade ett problem med kodmallarna på blogg.se och jag vet att flera har reagerat på detsamma, så nu tänker jag sprida vidare lösningen :)

Man kan trycka ner ctrl alt när man är på översiktssidan. Då kommer en meny upp. Klicka på design, och voilá, tillbaks till gamla blogg.se :)

Svar: Åh tack så jättemycket! höll på att få att få något bryt på de nya kodmallarna..
Kate Mistwood

2013-11-21 @ 18:36:56
URL: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Sally Lightbridge

Man får ha pauser ibland, det är inget fel! Man ska aldrig känna sig tvingad till att blogga, då är det nog dags att ta en paus. Verkligheten går före <3

2013-11-22 @ 17:21:33
URL: http://lightbridge.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0