Ladies night <3

I lördags så hade dbc alltså våran dbc award men iår så bestämde vi oss för att kalla den "Ladies night" Under kvällens gång så hade jag jättetrevligt och vi umgicks och lekte roliga lekar som "under hökens vingar". Vi hade också en slags frågesport nere vid moorlands paddock. Den gick ut på att följa hela banan och ta sig fram så fort som möjligt till mål genom att svara rätt på frågorna Jen gav oss. Det var ju inte skärskilt lätt kan jag säga er men jag kom ändå två steg vilket jag är väldigt nöjd med. 
 
Till slut så tog vi oss till barneys silo för att äta våran festmåltid men i dbc så är vi ju väldigt flummiga och det slutade med att vi hade ett matkrig. Jen plockade sedan undan maten eftersom att vi alltis ställer till med kaos när mat är inblandad. (Vi tog dock tillbaka maten sedan och slängde den på Jen...) Sedan så fick vi reda på vilka som vunnit de fem kategorierna. Jag minns tyvärr bara en av dom eftersom att jag var nominerad till den. DBC's farligaste var Jag aka Kattis, Sylvie Yellowstone aka Svullo och Sabrina Mountainnight aka Sabbe nominerade till. Jag trodde verkligen inte att jag var farlig. ;) Sabbe var iallafall den som vann kategorin eftersom att hon var farligast så se till att passa er för henne. Jen avslöjade sen vilka som var nominerade till dbc-boxen.
 
När vi var färdiga med vårat lilla måltid (matkrig) så drog vi oss vidare till grillplatsen borta vid gravarna. Vi satt en stund och bara pratade och hade trevligt. Desto längre tid som gick testo mer steg spänningen. Jen tog bort de fem nominerade till dbc-boxen en efter en tills det bara var två kvar. Tillslut avslöjade Jen vem som vunnit och det var ingen mindre än Natalie Season. Grattis Grattis Natta! <3 Man märke på lilla stackars Natta att hon var lite smått chockad men samtidigt väldigt glad och jag tycker verkligen att hon förtjänar dbc-boxen. Grattis åter igen <3
 
I slutet av kvällen så samlades alla för att ta ett familjefoto i fort pinta vilket blev väldigt lyckat efter mycket slit, skadade medlemmar och lite flum. Vi drog oss sedan in  till descot och hade våran kända DBC-hög. Jag och north försökte såklart att skapa en egen hög som skulle vara mycket coolare än den andra. Vi insåg dock sedan att det var lönlöst och vi bestämde oss för att joina den gamla. Vi medlemmar blev sedan frisläppta av Jen och vi bestämde oss för att bombardera hela Fort pinta med fyverkerier. Min kväll med DBC var helt underbar och även fast jag skrivit så här mycket text så känner jag att jag inte fått med allt ändå.
 
Under kvällens gång så förlorade stackars jen sin älskade peruk för en tredje gång. <3 Min hörsel blev också försämrad pga av att någon liten busig sak i DBC tryckte in spetsig sallad i dom. det är fortfarande oklart vem det var som avled efter att ha blivit spetsad av den spetsiga salladen
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Season

Aw tack lilla Katiiis ♥

Svar: <3
Kate Mistwood

2014-01-01 @ 22:14:47
URL: http://natalieseason.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0