Den nya fina raketen

Det här är då en av de nya fina raketerna som kommit till starstable nu inför nyår. Jag tycker att raketen är väldigt fin och väldigt unik. Den är verkligen noggrant gjort och jag blie lika förundrad varenda gång den blir uppskjuten. 
 
När raketens skutits upp får man se orden "star stable". När jag ser det så tänker jag på just starstableonline och vilket fantastiskt år det har varit. Jag tänker också på det nya fantastiska året som vi har framför oss. 
 
Imorgon på nyårsafton så kommer jag att åka iväg till mina fina vänner och jag kommer inte att vara inloggad på starstarble alls under kvällen. Tycker att det är väldigt tråkigt att jag inte får se alla fina fyverkerier på starstable men samtidigt så sitter jag hellre med familjer och vänner och tittar på raketer i det verkliga livet.
 
Tack Justine Southbell för att du hjälpte mig skjuta upp ett par raketer även fast du var upptagen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, på sista bilden xD
Visste det en fin bild :* det första jag tänkte på är att man ser lite av ryggsäcken (eller vad det nu heter, man klickar på "i" iaf) och brukar du ha den där nere? O.O xD c;

Svar: haha jag vet xD glömde att beskära bilden. ryggsäcken låg där så att jag skulle kunna skjuta iväg raketen. ;) Drog också ner den dit så att man lätt kunde beskära bilden utan att behöva ta bort så mycket av bilden. c:
Kate Mistwood

2013-12-30 @ 23:55:41
URL: http://ssowatergirl.blogg.se
Postat av: Emmy watergirl

Oj det blev visst anonymt :o

Svar: haha, aww
Kate Mistwood

2013-12-30 @ 23:56:25



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0