Skördebygden imorgon! :D

Imorgon så kommer vi äntilgen in i skördebygden. Bron är helt färdigbyggd nu och jag kan knappt vänta, Jag hra inte bestämt någonting alls. Vad jag ska ha för outfit vem/vilka jag ska rida in med. Jag kanske t.o.m rider in helt själv. Men den hästen jag rider in med lär bli min kära starthäst sigge. Tror att jag ska försöka att fixa en outfit till honom idag. Kommer såklart att använda min favoritfärg som är röd! haha ;)
Tröjan som jag vill använda till en outfit. tror att jag vet hur den ska se ut. bara det inte blir för dyrt xD
 
Funderingar kring sneakpeakbilderna:
Jarlaheim är en sån underbart fin by. Kan inte vänta med att få komma där.
 
Det här måste vara utanför jarlaheim. Buggnaderna innanför muren. Det är så kul när sso-teamet gör speciella hus för varje by.
 
 Denna skog är också underbart fint och jag längtar efter att få rida runt i den.
 
Tänk att få rida runt på de här fälten *-* man kan se en blå transport vilken är kul. Roligt med olika färger på dom. Stallet på bilden är också otroligt fin och jag undrar om man kommer att kunna ha det som hemstall.
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0