Photoshop med Meja Highson

ikväll när jag och Meja Highson skypade så fick Meja för sig att jag skulle lära henne hur jag gör mina headers. Snäll som jag är så sa jag självklart "Ja, såklart!". Det Meja mest var Intresserad av att veta var hur man gjorde en genomskinlig box där man t.ex kan skriva sina hästars namn. Så jag skärmdelade och visade ett exempel på hur man kan göra. Meja börjar ofta att skrika när det inte går som hon tänkt men jag hör inte lika mycket skrik nu så hon verkar ha fått till det. Meja tycker också att jag ska göra videotutorials på detta. Är lite tveksam till det dock. Vad tycker ni om det?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meja Awsome Highson C:

Jaaa det är klart du ska göra en video grejs jga vill va med då! annars skriker jag c:

2013-11-15 @ 21:57:22
Postat av: Alexandra cowhill

ja gör det

2013-11-15 @ 21:57:49
Postat av: Minna nightgirl

Ja det tycker jag, behöver massa tips :D

2013-11-15 @ 21:58:16
Postat av: Emma Lightfall

Jag vill veta hur man gör! c:

2013-11-15 @ 22:09:15
URL: http://emmalightfallsblogg.bloggo.nu
Postat av: Samantha moonnight

HAHAHAHAHA bäst du gör som Mejsel säger, hon är envis >:D

Svar: Haha, Märker det xD
Kate Mistwood

2013-11-17 @ 00:07:03
URL: http://goldbeauty.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0