Ny frisyr!

Idag på uppdateringen så kom det ju en ny frisörsalong. Det kom både lockiga och raka hår. Båda långa. Jag fastnade direkt för detta hår och tvekade inte en sekund för att köpa det. Även fast det kostade 290 star coins så kände jag att det var värt det eftersom att det är precis ett sånt här hår jag sökt efter väldigt länge. Försökte få Lova att byta till en sån här frisyr också men tydligen så hatar hon dom eftersom att de ser ut som sniglar. Dum Lova ;c
 
Vad tycker ni om de nya frisyrerna?
Förlåt för min dåliga bloggning en eftersom att jag var sjuk för en vecka sen så har jag haft väldigt mycket arbete i skolan att göra. Hoppas att ni har klarat er! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Snyggt k8! :D Du passar i det!

Svar: Tack :D
Kate Mistwood

2013-11-14 @ 19:34:53
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Postat av: Lova was here

De ser faktiskt ut som sniglar :( meen OM SAL BYTER GÖR JAG DET OCKSÅ ;))))))))999

Svar: Naw ;)
Kate Mistwood

2013-11-14 @ 22:02:03
URL: http://lovastarstar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0