Har ni tänkt på...?

Har ni tänkt på att staketet vid svinstian nedanför Jorviksstallet har en grind som man kan öppna och stänga? Jag tycker att de är riktigt fyndigt av sso-teamet att testa en sån här sak för efter varje onsdag så har denna grindens funktioner utvecklats. T.ex förut så öppnades grinden automatiskt när man gick in i den. Medan nu måste man trycka på det blåa glittret för att öppna den. Detta är en funktion jag gärna skulle se på vid alla hästhagar som finns i skördebygden och eventuellt komma till resten av jorvik och inte bara skördebygden.
 
Vet inte om alla märkt detta eftersom att jag inte sett det på några bloggar alls. Men det här har ändå funnits ett tag och därför skriver jag det här.
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0