Den magiska julnatten

Ett uppdrag jag verkligen gillar är "En magisk julnatt" som man kan hämta från tomten i Jarlaheim. Uppdraget är väldigt annorlunda och roligt. Vi har faktist aldrig fått något liknande innan. Att få flyga över en stor stad och slänga ner julklappar i alla skorsstenar. Väldigt fyndigt av sso-teamet. Tycker verkligen att det ska komma liknande uppdrag (gärna huvuduppdrag) för jag tror att det skulle göra det riktigt spännande för detta juluppdrag är ju bara tillgängligt över jul.
 
Men det finns verkligen förbättringar som skulle kunna göras på detta juluppdrag. För det första så tycker jag verkligen att det är svårt att trycka vissa av skorsstenarna och om man missar en av dom så måste man först göra färdigt uppdraget och sen starta uppdraget igen. detta är väldigt irriterande för när jag bara hade en julklapp kvar att dela ut så behövde jag åka om hela rundan med släden igen. 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0