Lata Kate <3

Skickade min kära kuse Elliot till hästön här om kvällen. Jag tror verkligen att han trivdes dom 30 sekunderna han var där. Ja, ni hörde rätt. 30 sekunder :D Det var så att han behövde levlas och han hade röd smiley så vem betalar inte 1200 starcoins för en gul smiley då? ;) den lilla saken hade inte levlats på ett tag och hade varit fast i level 10 en lång tid. Men nu är han snart i level 14 och det är så skönt att jag snart kan börja levla nästa häst! :D
 
Har ni använt detta knep någon gång för att få din häst på bättre humör?

Kommentarer
Postat av: Haley Northbell

Haha precis så gjorde jag med min ponny! Hon hade röd smiley, och eftersom Pepsi är ponny är hon ju gudomligt seg, så ja vem orkar levla en trippel seg ponny? Det var bara att åka till häst, bli glad och komma hem igen. ;)

Svar: Ja, därför har jag ingen ponny.. hehe. Men det är ett smart sätt att få hästen att må bättre. Billigt är det också
Kate Mistwood

2014-02-22 @ 00:25:39
URL: http://northley.blogg.se
Postat av: Rosalie Northside

Haha, smart! ^^

2014-03-02 @ 09:42:45
URL: http://rosalienorthside.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0