Flum i Fort pinta <3

För några veckor sedan när jag var på disco med min kära vän Julie så fick jag jag för mig att jag skulle springa in i en vägg. Vi dansade först en stund och sen tog jag sats men såklart så händer det otänkbara. Jag fastnar i golvet och det är bara mitt huvud som syns. Julie frågar hur det gick med mig och min mördande blick är det hon får till svars. Eftersom att min stackars häst jag aldrig matar har röd smiley så pallar jag verkligen inte att ringa hem och springa tillbaka så jag sitter fast där i giolvet ett tag med ett huvud som sticker upp. 
 
Sedan bästämmer jag mig för att minimera sso och när jag sedan kommer tillbaka efter 20 minuter så har jag kastats upp från golvet och min älskade Julie ropar på mig. "Jag är fri" tänker jag och jublar medan alla andra på discot stirrar på mig konstigt.. <3 Men jag kom loss iaf c:

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0