Fashion! eller hur var det nu?

För ett par veckor sen så slog jag och några i dbc vad om att den som hade på sig fula kläder längst skulle vinna en massa massa ära och beröm från de andra medlemmarna. Tyvärr så blev det aldrig någon vinnare eftersom att alla dorg sig ur dagen efter. haha. Under denna tid som ful sso'are så köpte jag nästan en ponny efter lite tvång. Men jag stod emot! :D visst är jag duktig? c: 
 
Förra veckan i dbc så hade vi också fashion week där förloraren på varje event fick klä sig fult en hel dag. Jag "forlorade" tisdagens event. Eller rättare sagt så blev jag faktist vald :( Frodo som vann eventet fick välja vem som skulle klä sig fult. Och det blev jag </3Annars så hade jag det toppen och förutom de fula kläderna så var det helt underbart
 
På Jens blogg så hittar ni ett inlägg om hur jag såg ut under den dagen på veckan då jag var tvungen att klä mig fult. Det inlägget hittar ni HÄÄÄR<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0