Vad är det här!?

Edit: Caroline Winterdaughter sa till mig att det förmodligen var hur många dagar man ville att hästarna skulle skötas åt en vilket låter mycker rimligare till skillnad från det jag trodde. xD
 
När jag på kvällen var i mitt hemstall och skulle mata hästarna så kom dessa konstiga rutor upp. Man kunde typ välja stall och 2 rutor var låsta. sen stod det att man kunde välja hur många dagar man skulle ha det och det kostade starcoins? Jag valde att inte betala då jag visste att det var en bugg och att det kanske kunde göra det hela värre. Jag fattade inte heller någonting eftersom att rutorna var tomma.Detta verkar ju vara någon slags bugg men betyder det att buggen kan ha avslöjat något som kan hända i framtiden på sso? Det återstår att se.
 
Kan detta betyda att vi måste hyra stall i framtiden?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Winterdaughter

Nej det är så man förmodligen kan hyra skötning av hästarna!
Istället för att be vänner ta hand om dom så kan man köpa att dina hästar tas hand om under en viss tid (:

Svar: Haha, vad dum jag är. Klart att det är så. xD
Kate Mistwood

2013-09-19 @ 16:01:29
Postat av: Frida Mchaven

Hur fjorde du detta? xD

Svar: Det var inget jag gjorde utan bara något som kom upp av sig självt när jag stod i mitt hemstall. :)
Kate Mistwood

2013-09-21 @ 22:24:42
URL: http://mchaven.bloggo.nu
Postat av: Frida Mchaven

gjorde*

2013-09-21 @ 22:25:02
URL: http://mchaven.bloggo.nu



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0