Nytt race exklusivt för ponnyer!

Hejsan!
Ett nytt race exklusivt för ponnyer är nytt i denna veckas uppdatering!

Ny tävling:
- Systrarna Penny och Polly är två nya tjejer på Jorvik. De vill bygga en tävling som bara ponnyer får tävla i, och de behöver din hjälp! Rid till ponnypråmen i Fort Pinta och prata med Penny. Du måste äga en ponny för att kunna slutföra dessa uppdrag och ställa upp i ponnytävlingen.

Hjälp Penny och Polly!
Prata med Penny!

Ponnyer:
- Två till supersöta ponnyer har kommit till pråmen i Fort Pinta. Rid dit och kolla in dem!

Oemotståndligt söta!
Oemotståndligt söta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Kate's kommentar: Är faktist ganska besviken på dessa uppdrag då jag inte vill ha en ponny, Men känner jag mig tvingad att köpa en ponny pga dessa uppdrag. Annars så tyckte jag att dessa ponnyer var väldigt söta och om jag köper en så lär det bli någon av dom.
 
Vad tycker ni?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0